Aναρτήθηκαν οι πίνακες με τα 60 άτομα που θα προσληφθούν στην καθαριότητα του δήμου Αλεξανδρούπολης

Στο προσεχές διάστημα αναμένεται η πρόσληψη των 60 νέων συμβασιούχων στην καθαριότητα του δήμου Αλεξανδρούπολης. Η σύμβαση των νέων εργαζόμενων θα διαρκέσει για 8 μήνες και έρχεται να καλύψει τα κενά σε ιδιαίτερα αναγκαίο προσωπικό, τα οποία δημιουργήθηκαν τα τελευταία χρόνια

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles