Περισσότεροι από 1.000 μαθητές στη δράση «Κάνουμε ντρίμπλα στον σχολικό εκφοβισμό»

Ηχηρό μήνυμα κατά του σχολικού εκφοβισμού έστειλαν σήμερα από το κλειστό γυμναστήριο «Μιχάλης Παρασκευόπουλος» στην Αλεξανδρούπολη, εκατοντάδες μαθητές και μαθήτριες και καλαθοσφαιριστές, κάνοντας ντρίπλα στο bullying! Στην δράση του Δήμου Αλεξανδρούπολης, πραγματοποιήθηκε φιλικός αγώνας καλαθοσφαίρισης μεταξύ των Βετεράνων Καλαθοσφαιριστών της Ελλάδος και της Μικτής Ομάδας Καλαθοσφαιριστών της Αλεξανδρούπολης

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles