Η Μεγάλη Εβδομάδα στα ιδρύματα της Ιεράς Μητρόπολης Αλεξανδρουπόλεως

Στα ιδρύματα της ιεράς Μητρόπολης Αλεξανδρουπόλεως βρέθηκε η κάμερα του Θράκη ΝΕΤ, εκεί όπου τρόφιμοι και προσωπικό είναι μια μεγάλη οικογένεια. Η Μεγάλη Εβδομάδα στα γηροκομεία της μητρόπολης κυλάει αρμονικά, με τα έθιμα να τηρούνται σύμφωνα με την παράδοση. Σήμερα, το προσωπικό του ιδρύματος έβαψε κόκκινα αυγά, ενώ τελέστηκε και το μυστήριο της Σταύρωσης του Ιησού.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles