Οι επιτάφιοι του Αγίου Νικολάου και του Αγίου Ελευθερίου θα συναντηθούν μπροστά στο δημαρχείο

Συνάντηση δύο επιταφίων θα γίνει ανήμερα της Μεγάλης Παρασκευής, μπροστά από το Δημαρχείο της Αλεξανδρούπολης. Ειδικότερα, ο Επιτάφιος του Αγίου Ελευθερίου και ο Επιτάφιος του Αγίου Νικολάου, θα συναντηθούν στο Δημαρχείο και θα τοποθετηθούν πάνω σε ειδική εξέδρα που έχει τοποθετήσει ήδη η δημοτική αρχή.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles