Περισσότεροι από 200 μαθητές συμμετέχουν στο σχολικό πρωτάθλημα μπάσκετ 3 Χ 3 στην Αλεξανδρούπολη

Εκατοντάδες μικροί καλαθοσφαιριστές από τα σχολεία της Αλεξανδρούπολης, συμμετέχουν στο τριήμερο σχολικό πρωτάθλημα 3 Χ 3 που λαμβάνει χώρα αυτές τις ημέρες στο στάδιο Φώτης Κοσμάς και τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης. Το πρόγραμμα απευθύνεται στη μαθητική κοινότητα της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και πραγματοποιείται σε 20 διαφορετικούς δήμους της χώρας.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles