Aυξημένο το ποσοστό ανακύκλωσης στον δήμο Αλεξανδρούπολης μετά την έναρξη λειτουργίας της ΜΕΑ

Πολλά περισσότερα απορρίμματα ανακυκλώνει πλέον ο δήμος Αλεξανδρούπολης μέσω της Μονάδας Επεξεργασίας Απορριμμάτων που πρόσφατα ολοκλήρωσε έναν χρόνο λειτουργίας. Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Κυκλικής Οικονομίας & Περιβάλλοντος Δ. Αλεξ/πόλης, Ηλία Δαστερίδη, περισσότερα είναι πια και ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες τα δρομολόγια των απορριμματοφόρων.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles