Κάλεσμα του Δήμου προς τους καλλιτέχνες για προτάσεις ώστε να φιλοτεχνηθούν τα ΚΑΦΑΟ

Ανοιχτό κάλεσμα προς τους καλλιτέχνες της πόλης απευθύνει ο Δήμος Αλεξανδρούπολης, προκειμένου να διακοσμήσουν με τα σχέδιά τους, τα ΚΑΦΑΟ της πόλης. Πρόκειτα για τα μεταλλικά κουτιά της ΔΕΥΑ και του ΟΤΕ. Το γκρίζο κουτί γίνεται καμβάς για τους καλλιτέχνες έχοντας ως στόχο την βελτίωση του αστικού περιβάλλοντος και κατ̛ επέκταση της ποιότητας ζωής των δημοτών. Οι προτάσεις θα γίνονται δεκτές μέχρι τις 10 Ιουλίου.
spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles