Σε κλίμα συγκίνησης η τελετή αποφοίτησης του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Αλεξανδρούπολης

Σε κλίμα συγκίνησης, χαράς και αισιοδοξίας εξελίχθηκε η τελετή αποφοίτησης στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας της Αλεξανδρούπολης. Οι αποφοιτήσαντες, αν και ενήλικες με οικογένεια και υποχρεώσεις, μετά από 2 χρόνια σπουδών κατέκτησαν τον απολυτήριο τίτλο του Γυμνασίου και ανοίγουν τα φτερά τους στη Λυκειακή εκπαίδευση, και στην κοινωνική, στην επαγγελματική ένταξη και αποκατάστασή τους.
spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles