Το 70% των ταξί στην Αλεξανδρούπολη διαθέτει POS

Αν και η κίνηση στα ΚΤΕΛ είναι αυξημένη, λόγω τουρισμού, δεν ισχύει το ίδιο για τα ταξί. Κι αυτο διότι όπως λένε οι οδηγοί μάλλον οι τουρίστες έρχονται με δικά τους αυτοκίνητα στην πόλη. Αναφορικά με τη χρήση POS στα ταξί πάντως, το 70% με 80% των ταξί στην Αλεξανδρούπολη διαθέτουν τη συσκευή, και οι επιβάτες μπορούν να πληρώσουν με κάρτα.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 22, 2026

Latest Articles