Μητρόπολη Αλεξ/πολης: Δισκοφορία την Κυριακή για την ενίσχυση των πληγέντων της Θεσσαλίας

Από την Ιερά Μητρόπολη Αλεξανδρουπόλεως, γίνεται γνωστό πως την προσεχή Κυριακή θα γίνει δισκοφορία για την οικονομική ενίσχυση των πληγέντων της Θεσσαλίας. Τα χρήματα που θα συλλεχθούν, θα δοθούν στις τοπικές μητροπόλεις που επλήγησαν, οι οποίες στη συνέχεια θα αγοράσουν τα απαραίτητα προϊόντα που χρειάζονται οι πληγέντες.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles