Μνημόνιο συνεργασίας Σερβίας-Ελλάδας για προμήθεια LNG από το FSRU της Αλεξανδρούπολης

«Παράθυρο» για τη Σερβία να προμηθευτεί LNG από το FSRU της Αλεξανδρούπολης ανοίγει το Μνημόνιο Κατανόησης που υπέγραψε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΠΑ Εμπορίας, με τον ομόλογό του, της κρατικής εταιρείας εμπορίας φυσικού αερίου της Σερβίας. Η εξέλιξη αυτή έρχεται σε συνέχεια της απόφασης της Σερβίας, να δεσμεύσει δυναμικότητα 300 εκατ. κυβικών μέτρων LNG ημερησίως, από το FSRU της Αλεξανδρούπολης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles