Συρρέουν οι πιστοί στον Άγιο Ελευθέριο για να προσκυνήσουν την εικόνα της Παναγίας Σουμελά

Έως τις 16 Δεκεμβρίου θα μείνει στην Αλεξανδρούπολη η εικόνα της Παναγίας Σουμελά, που έφτασε στην πόλη το περασμένο Σάββατο. Εκατοντάδες πιστοί συρρέουν καθημερινά στον Ιερό Ναό του Αγίου Ελευθερίου, όπου φυλάσσεται η εικόνα για να την προσκυνήσουν.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles