Hμερίδα επιχειρηματικής ανάπτυξης με θέμα τις Εξαγορές, Ψηφιακό Μετασχηματισμό, Διαχείριση Κινδύνων

Μια ημερίδα με επίκεντρο την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας πραγματοποίησε στην Αλεξανδρούπολη ο Σύνδεσμος Βιοτεχνιών – Βιομηχανιών και Εξαγωγικών Επιχειρήσεων Νομού Έβρου, σε συνεργασία με διεθνούς φήμης εταιρεία ελεγκτών λογιστών, φορολογικών και επιχειρηματικών συμβούλων. Η ημερίδα επικεντρώθηκε και ανέλυσε θεματικές, όπως το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας ως Εργαλείο ανάπτυξης για όλες τις επιχειρήσεις, αλλά και τα Πλεονεκτήματα που υφίστανται για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles