Ξεκινούν τα έργα αναβάθμισης στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

Ως έργα άμεσης προτεραιότητας χαρακτηρίζονται οι παρεμβάσεις που ξεκινούν στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης. Η υπογραφή του Υπουργού Ναυτιλίας, Χρήστου Στυλιανίδη στην απόφαση για την άδεια εκτέλεσης των έργων που αφορούν την αναβάθμιση των υποδομών του λιμένα Αλεξανδρούπολης, κήρυξε και επίσημα την έναρξη των εργασιών μετά από αρκετούς μήνες αναμονής.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles