Έως τις 31 Μαΐου οι εγγραφές στο Μουσικό Γυμνάσιο

Μέχρι και στις 31 Μαΐου θα διαρκέσουν οι εγγραφές στο Μουσικό Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης. Η διευθύντρια του σχολείου Ευφροσύνη Χαραλαμπίδου, μιλά στο ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ και εξηγεί τους λόγους για τους οποίους προτρέπει τους μαθητές που τελειώνουν τώρα το δημοτικό να εγγραφούν στο μουσικό γυμνάσιο.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles