Προχωρά η ανέγερση του νέου νοσοκομείου Κομοτηνής

«Πρόκειται για μια εξαιρετικά παραγωγική συνάντηση γιατί μας δίνεται η ευκαιρία να ακούσουμε την τοπική κοινωνία, τους χρήστες, τους εργαζόμενους στο νοσοκομείο, κι τα συμπεράσματα που εξάγουμε μας βοηθούν πάρα πολύ να τελειοποιήσουμε τον σχεδιασμό μας», -αυτά μεταξύ άλλων- ανέφερε ο υφυπουργός Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους, κατά την 7η συνάντηση για την παρουσίαση της έκβασης της ανέγερσης του νέου νοσοκομείου Κομοτηνής, παρουσία εκπροσώπων του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles