Οι δηλώσεις των επισήμων μετά το πέρας της παρέλασης για τον εορτασμό της πόλης

Τα «χρόνια τους πολλά» για τον εορτασμό της απελευθέρωσης της Αλεξανδρούπολης και της ενωσμάτωσής της στον εθνικό κορμό έστειλαν πολιτικοί και αυτοδιοικητικοί του τόπου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles