Υψώθηκε στον ουρανό της Αλεξανδρούπολης η μεγαλύτερη Ελληνική σημαία

H μεγαλύτερη ελληνική σημαία, επιφάνειας 618 τ.μ., υψώθηκε στην Αλεξανδρούπολη, για τον εορτασμό της ημέρας απελευθέρωσης και ενσωμάτωσης της πόλης στον εθνικό κορμό. Η έπαρση της σημαίας, έγινε από τα μέλη της Λέσχης Αλεξανδρουπολιτών σε συνεργασία με τον Δήμο Αλεξανδρούπολης και με τη συμμετοχή των Τροβαδούρων, στον χώρο δίπλα από το Αρχαιολογικό Μουσείο Αλεξανδρούπολης στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων για τα “ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 2024”.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles