Ο Δήμος Σερρών βραβεύτηκε με έπαινο κοινωνικής προσφοράς μέσα από τη θεσμοθέτηση των ΚΕΠ Υγείας

Το 19 Πανελλήνιο Συνέδριο με τίτλο «Περιβάλλον, Ανθεκτικότητα και Υγεία με την Αυτοδιοίκηση μπροστά» βράβευσε τον Δήμο Σερρών με έπαινο της κοινωνικής προσφοράς μέσα από τη θεσμοθέτηση των ΚΕΠ Υγείας για την πρόληψη υγείας του Δήμου όπου πραγματοποιήθηκε στις 10 έως και τις 13 Οκτωβρίου 2024.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles