Προβληματισμός για τους πολίτες της Αλεξανδρούπολης από την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου

Ξανά σε λειτουργία είναι οι γραμμές των τρένων από την Αλεξανδρούπολη και για την Ορεστιάδα, όμως οι πολίτες της Αλεξανδρούπολης δηλώνουν στην κάμερα του ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ πως είναι προβληματισμένοι, καθώς δεν τα εμπιστεύονται μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, αλλά και το παραλίγο ατύχημα στην Αθήνα, τις προηγούμενες ημέρες.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles