Ξάνθη: Δράση ενημέρωσης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού

Για όσες δεν γνωρίζουν ο μήνας Οκτώβριος έχει καθιερωθεί ως μήνας πρόληψης για τον καρκίνο του μαστού. Με αφορμή τον μήνα αυτό ο Σύλλογος Καρκινοπαθών και Φίλων Ν. Ξάνθης “Παραμένοντας ΖΩΗΡΟΙ διοργανώνει την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024 και ώρα 18.00μ.μ εκδήλωση στο ρολόι της πόλης στην κεντρική πλατεία με σκοπό να στείλει ένα ηχηρό μήνυμα ευαισθητοποίησης, πρόληψης και στήριξης σε όλες τις γυναίκες.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles