Αλεξανδρούπολη: Οι νοσοκομειακοί ιατροί Θράκης συμμετέχουν στην Πανυγειονομική απεργία

Την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε η 24ωρη πανελλαδική απεργία των γιατρών και νοσηλευτών του ΕΣΥ. Η κάμερα της τηλεόρασης Θράκη Νετ βρέθηκε στην απεργία όπου έγινε στο Γενικό Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, και την κατέγραψε. Ακόμα μίλησαν ο Γραμματέας ΕΙΝΟΚΥΘ Χάρης Στάμος, ο Πρόεδρος Εργαζομένων Ναλμπάντης Ευάγγελος αλλά και η Πρόεδρος Σωματείου Συνταξιούχων ΙΚΑ Έβρου Τρέλλη Φανή.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles