Ξάνθη: «Λέω όχι στη βία, μιλώ και δεν σιωπώ» – Ημερίδα με θέμα την ισότητα των φύλων

Την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου στις 19:00 το απόγευμα θα πραγματοποιηθεί στην Ξάνθη στον Πολυχώρο Τέχνης και Σκέψης, ημερίδα με αφορμή την Ισότητα των φύλων, με θέμα «Λέω όχι στη βία, μιλώ και δεν σιωπώ». Σκοπός είναι να ενθαρρυνθεί η κάθε κακοποιημένη γυναίκα να σπάσει τη σιωπή της, ξέροντας πως δεν είναι μόνη και ταυτόχρονα να ευαισθητοποιηθούν όλοι οι πολίτες της Περιφέρειας για το θέμα της βίας.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles