Ο Σταύρος Κελέτσης στο Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών

Την Πέμπτη 31 Οκτωβρίου στην Αλεξανδρούπολη και συγκεκριμένα στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών βρέθηκε ο Βουλευτής Έβρου Σταύρος Κελέτσης με σκοπό να συναντηθεί και να συζητήσει θέματα οικονομικής ανάπτυξης για τον Έβρο με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα και τους συνεργάτες του.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 22, 2026

Latest Articles