Αλεξ/πολη: Από 16 έως 25 Φεβρουαρίου το πρώτο μαθητικό συνέδριο

Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης θα διοργανώσει μαθητικό συνέδριο στην Αλεξανδρούπολη, στο διάστημα από 16 έως 25 Φεβρουαρίου 2025 με δύο θεματικές ενότητες.Το συνέδριο απευθύνεται σε μαθητές της Γ’ τάξεως του Γυμνασίου και της Α’, Β’ και Γ’ τάξεως Λυκείου και διευθύνεται από την Επιστημονική και Οργανωτική του Επιτροπή.

https://youtu.be/VuLfl5TvzRo
spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles