Συνελήφθησαν τρία άτομα που διέπραξαν κλοπές στην πόλη και σε περιοχές της Ξάνθης

Συνελήφθησαν την Πέμπτη το πρωί έπειτα από εμπεριστατωμένες έρευνες των αστυνομικών της Ομάδας Δημόσιας Ασφάλειας του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ξάνθης τρεις ανήλικοι ημεδαποί, που διέπρατταν κλοπές στην πόλη και σε περιοχές της Ξάνθης. Σε βάρος τους σχηματίσθηκε σχετική δικογραφία, η οποία περιλαμβάνει επίσης έναν ακόμη άγνωστο συνεργό τους.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles