Παράσταση διαμαρτυρίας για τον θάνατο εργαζομένου στα λατομεία Μάκρης

Παρέμβαση στο κέντρο της Αλεξανδρούπολης και στα γραφεία της εταιρίας που έχει αναλάβει το λατομείο Μακρής, πραγματοποίησαν εργατικά σωματεία με αφορμή τον θάνατο εργαζομένου στα λατομεία Μάκρης. Στην ανακοίνωση τους, καταγγέλλουν το θανατηφόρο εργατικό δυστύχημα και σημειώνουν πως είναι το δεύτερο συμβάν, στον ίδιο εργασιακό χώρο, μέσα σε διάστημα περίπου 2,5 ετών

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles