Ξεκίνησε το 3ο Forum στην Αλεξανδρούπολη

To 3ο Φόρουμ για την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη ξεκίνησε και λαμβάνει χώρα από τις 26 έως τις 27 Φεβρουαρίου, στην Αλεξανδρούπολη με στόχο να αναδείξει τη στρατηγική σημασία της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ως περιφερειακού κόμβου ενέργειας και εμπορίου στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Θα δοθεί έμφαση στον Κάθετο Διάδρομο Αλεξανδρούπολης – Ρουμανίας – Βουλγαρίας, στη βιομηχανική και αγροτική παραγωγή με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης, στις προκλήσεις της μετανάστευσης και στην προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles