Αλεξανδρούπολη: Μαθητές κατέθεσαν στεφάνι στο μνημείο της Δόμνας Βισβίζη

Τίμησε την 25η Μαρτίου με κατάθεση στεφάνων η σχολική κοινότητα σε όλη την χώρα. Έτσι και στην Αλεξανδρούπολη μαθητές και μαθήτριες από σχολεία της πόλης, μία μέρα πριν την στρατιωτική και μαθητική παρέλαση, προχώρησαν σε κατάθεση στεφάνων στο μνημείο της Δόμνας Βιζβίζη στον Φάρο.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles