Συγκέντρωση διαμαρτυρίας εργατικών σωματείων για τα αιολικά πάρκα

Παράσταση διαμαρτυρίας μπροστά από το δημαρχείο της Αλεξανδρούπολης με το σύνθημα “τα κέρδη τους ή οι ζωές μας” ενάντια στην δημιουργία αιολικών πάρκων, διοργάνωσαν, το απόγευμα της Δευτέρας, τα εργατικά σωματεία του Δήμου. Στο πλευρό τους βρέθηκαν εκπρόσωποι των αλιέων και της Οικολογικής Εταιρίας Έβρου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles