Μαθητές από 4 χώρες επισκέφτηκαν το 3ο Γυμνάσιο Αλεξ/πολης

Μαθητές από Γαλλία, Τουρκία, Κύπρο και Ρουμανία επισκέφτηκαν το 3ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus.Οι μαθητές γνώρισαν την τοπική κουζίνα και οι μαθητές του 3ου Γυμνασίου τους υποδέχτηκαν με παραδοσιακούς χορούς και πολλές εκπλήξεις.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles