Το εξοπλιστικό πρόγραμμα των 25 δις έπρεπε να γίνει νωρίτερα σύμφωνα με τον επίτ. Αρχηγό ΓΕΣ Γ.Καμπά

Μιλώντας στην εκπομπή επισημάνσεις με την Μαρίνα Κονδύλη και τον Δημοσθένη Δούκα, ο επίτιμος αρχηγός του ΓΕΣ Γεώργιος Καμπάς, λέγοντας πως επρόκειτο για μια πολύ σημαντική τοποθέτηση του Κυριάκου Μητσοτάκη στο βήμα της βουλής δεδομένου ότι μίλησε συνολικότερα για την αμυντική πολιτική της χώρας μας.Στο αντίποδα ανέφερε πως κατά την ομιλία του πρωθυπουργού υπήρξαν και κάποια κενά τα οποία πρέπει να διορθωθούν άμεσα.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles