Τo 9ο δημοτικό σχολείο Αλεξ/πολης ταξίδεψε στην Κωνσταντινούπολη

Οι μαθητές του 9ου Δημοτικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης συμμετείχαν στο 2ο Μαθητικό Περιβαλλοντικό Συνέδριο του Εθνικού Εκπαιδευτικού Δικτύου “Κωνσταντινούπολη – Θεσσαλονίκη”. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν στην Κωνσταντινούπολη, να βιώσουν από κοντά τη μακραίωνη ιστορία της Πόλης και να συμμετέχουν ενεργά σε μια εκπαιδευτική και πολιτισμική συνύπαρξη.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles