20% πτώση του τζίρου φέτος το καλοκαίρι στην αγορά της Αλεξανδρούπολης

Κατά 20% ήταν φέτος μειωμένοι οι τζίροι των καταστημάτων της Αλεξανδρούπολης κατά την καλοκαιρινή περίοδο, σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Βασίλη Κασαπίδη. Η εμπορική κίνηση που συγκρίθηκε με το αντίστοιχο περσινό καλοκαίρι ήταν πολύ χαμηλότερη των προσδοκιών των εμπόρων ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι καταγράφεται πτώση του τζίρου εδώ και αρκετά χρόνια παρά την μεγάλη τουριστική κίνηση.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 11, 2026

Latest Articles