Τα ιαματικά λουτρά Σαμοθράκης και η προσπάθεια αναγέννησής τους

Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας Ελεύθερη Θράκη ένας ιδιώτης έκανε πρόταση στον Δήμο Σαμοθράκης για εκμετάλλευση των ιαματικών λουτρών για 20 χρόνια. Η πρόταση αυτή αναμένεται να αξιολογηθεί από τις αρμόδιες αρχές του Δήμου. Η αξιοποίηση των ιαματικών λουτρών θα μπορούσε να συμβάλει στην ανάπτυξη του τουρισμού και στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 11, 2026

Latest Articles