Ένταση για το θέμα της τηλεθέρμανσης στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αλεξανδρούπολης

Με ένταση συζητήθηκε το θέμα της τηλεθέρμανσης στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αλεξανδρούπολης, όπου οι κάτοικοι υπέβαλαν ψήφισμα και η αντιπολίτευση κατέθεσε ενστάσεις για τη διαδικασία και τη χρηματοδότηση από την TAP AG, που αφορά κυρίως την Αλεξανδρούπολη και όχι τα χωριά.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles