Ο Δημήτρης Πέτροβιτς για το πάρκινγκ δίπλα στον ΟΣΕ

Ο επικεφαλής της Δημοτικής παράταξης «Εν Έργω Μαζί» Δημήτρης Πέτροβιτς σχολίασε στην τηλεόραση του Θράκη Νετ την στάση του Δημάρχου Αλεξανδρούπολης σχετικά με το πάρκινγκ δίπλα στον ΟΣΕ. Ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης στο δημοτικό συμβούλιο της Τετάρτης δήλωσε ότι η χρήση του πάρκινγκ ,όταν αυτό ολοκληρωθεί, θα είναι με αντίτιμο και όχι δωρεάν.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles