Αλεξανδρούπολη: Κατάθεση στεφάνων στο μνημείο της Δόμνας Βισβίζη

Παραμονή της 25ης Μαρτίου, πραγματοποιήθηκε η κατάθεση στεφάνων από μαθητές, σπουδαστές, προσκόπους και Πολιτιστικούς Συλλόγους στο μνημείο της Δόμνας Βισβίζη στην Αλεξανδρούπολη. Η εκδήλωση εντάσσεται στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων για την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821 που ολοκληρώνεται αύριο με την μαθητική και στρατιωτική παρέλαση στο κέντρο της πόλης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles