Βανδαλισμοί στο 4ο Δημοτικό σχολείο Αλεξανδρούπολης

Εικόνες καταστροφής αντίκρισαν μαθητές και εκπαιδευτικοί στο πρόσφατα ανακαινισμένο 4ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης, το οποίο έγινε στόχος άγριων βανδαλισμών το πρωί της Δευτέρας. Ο Αντιδήμαρχος Γιάννης Ναϊτίδης χαρακτήρισε το περιστατικό «γροθιά στο στομάχι», ξεκαθαρίζοντας πως ο Δήμος προχωρά σε άμεση αποκατάσταση των ζημιών και εξάντληση κάθε νόμιμου μέσου για τον εντοπισμό των υπαιτίων.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles