Καλά νέα για το έργο κατασκευής του Κέντρου Υγείας Σαμοθράκης

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της διαγωνιστικής διαδικασίας για την κατασκευή του νέου Κέντρου Υγείας στη Σαμοθράκη, ανακοίνωσε ο Δήμαρχος του νησιού Θανάσης Βίτσας. Όπως είπε ο κ. Βίτσας, η ανακοίνωση της ολοκλήρωσης έγινε πολύ πρόσφατα και τώρα ακολουθούν οι επόμενες φάσεις, ωστόσο δεν μπορεί ακόμη να προβλεφθεί ο χρόνος ολοκλήρωσης του έργου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles