Ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης επισκέφθηκε τη Γερμανία

Σειρά επαφών και συναντήσεων στη Γερμανία είχε αντιπροσωπεία του Δήμου Αλεξανδρούπολης με επικεφαλής τον Δήμαρχο Γιάννη Ζαμπούκη. Η επίσκεψη είχε ως στόχο την επαφή με την ομογενειακή κοινότητα της περιοχής, αλλά και με τέσσερις Δήμους της ευρύτερης περιοχής της Φρανκφούρτης με στόχο την δημιουργία σχέσεων συνεργασίας και ανταλλαγής καλών πρακτικών.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles