Ακόμη ένα περιστατικό αυτοχειρίας αναστάτωσε την Ορεστιάδα το μεσημέρι της Πέμπτης. Αυτήν την φορά, ένας 49χρονος άνδρας έδωσε τέλος στη ζωή του διά απαγχονισμού και μάλιστα μέσα στο σπίτι του, στον οικισμό της Σαγήνης. Όλες οι λεπτομέρειες της υπόθεσης θα ξεκαθαρίσουν μετά την ολοκλήρωση της έρευνας των αρμόδιων αρχών, για την εξακρίβωση των αιτίων θανάτου του 49χρονου.






