49χρονος άνδρας κρεμάστηκε στο σπίτι του στην Ορεστιάδα

Δείτε το βίντεο στο YouTube

Ακόμη ένα περιστατικό αυτοχειρίας αναστάτωσε την Ορεστιάδα το μεσημέρι της Πέμπτης. Αυτήν την φορά, ένας 49χρονος άνδρας έδωσε τέλος στη ζωή του διά απαγχονισμού και μάλιστα μέσα στο σπίτι του, στον οικισμό της Σαγήνης. Όλες οι λεπτομέρειες της υπόθεσης θα ξεκαθαρίσουν μετά την ολοκλήρωση της έρευνας των αρμόδιων αρχών, για την εξακρίβωση των αιτίων θανάτου του 49χρονου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 22, 2026

Latest Articles