Νέο περιστατικό βανδαλισμού σημειώθηκε σε παιδική χαρά στον Άγιο Βασίλειο Αλεξανδρούπολης. Άγνωστοι προκάλεσαν ζημιές σε ειδικό όργανο που προορίζεται και για παιδιά με αναπηρία, σε έναν χώρο που έχει σχεδιαστεί για την ισότιμη συμμετοχή όλων των παιδιών στο παιχνίδι. Το όργανο τέθηκε άμεσα εκτός λειτουργίας για λόγους ασφαλείας, ενώ ο Δήμος Αλεξανδρούπολης προχωρά στην αποκατάστασή του και έχει ενημερώσει τις αρμόδιες αρχές.






