Το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Ξάνθης καταδίκασε πρωτόδικα τέσσερις κατηγορούμενους σε 17 μήνες φυλάκιση με τριετή αναστολή και μετατροπή της ποινής σε χρηματική για τον προπηλακισμό του Μουφτή Κομοτηνής δρ. Χαλήλ Τζιχάτ το 2024. Το περιστατικό σημειώθηκε στο Τέμενος Πλατάνου Ξάνθης, όπου ο Μουφτής είχε μεταβεί για προσευχή στο πλαίσιο επίσημης επίσκεψής του. Σύμφωνα με τα στοιχεία της δίκης, οι κατηγορούμενοι τον απομάκρυναν βίαια από τον χώρο και του άσκησαν λεκτική επίθεση. Η δίκη συγκέντρωσε υποστηρικτές και των δύο πλευρών. Ο δρ. Τζιχάτ αποχώρησε ειρηνικά και συνέχισε την προσευχή του στον δρόμο, ενώ οι Μουφτείες τόνισαν τη σημασία της νομιμότητας, της ελεύθερης πρόσβασης στους χώρους λατρείας και της κοινωνικής συνοχής.



