Δικαίωση για τον πρώην Μουφτή Κομοτηνής που είχε πέσει θύμα βίας από ακραίους

Δείτε το βίντεο στο YouTube

Το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Ξάνθης καταδίκασε πρωτόδικα τέσσερις κατηγορούμενους σε 17 μήνες φυλάκιση με τριετή αναστολή και μετατροπή της ποινής σε χρηματική για τον προπηλακισμό του Μουφτή Κομοτηνής δρ. Χαλήλ Τζιχάτ το 2024. Το περιστατικό σημειώθηκε στο Τέμενος Πλατάνου Ξάνθης, όπου ο Μουφτής είχε μεταβεί για προσευχή στο πλαίσιο επίσημης επίσκεψής του. Σύμφωνα με τα στοιχεία της δίκης, οι κατηγορούμενοι τον απομάκρυναν βίαια από τον χώρο και του άσκησαν λεκτική επίθεση. Η δίκη συγκέντρωσε υποστηρικτές και των δύο πλευρών. Ο δρ. Τζιχάτ αποχώρησε ειρηνικά και συνέχισε την προσευχή του στον δρόμο, ενώ οι Μουφτείες τόνισαν τη σημασία της νομιμότητας, της ελεύθερης πρόσβασης στους χώρους λατρείας και της κοινωνικής συνοχής.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles