Τόνοι απορριμμάτων για ακόμα μία φορά κατακλύζουν το ρέμα Ειρήνης στην Αλεξανδρούπολη με τα συνεργεία του Δήμου να δίνουν μάχη για να το διατηρήσουν καθαρό. Για ακόμα μία φορά το τμήμα καθαριότητας προσπαθεί να περισυλλέγει κάθε λογής σκουπίδια σε μία περιοχή μάλιστα που οι εκδηλώσεις πυρκαγιάς είναι συχνό φαινόμενο κατα την θερινή περίοδο. Το στοίχημα τώρα είναι να παραμείνει καθαρό αν και όλα τα προγνωστικά δείχνουν το αντίθετο καθώς τα τελευταία χρόνια είναι πάγια τακτική ασυνειδήτων δημοτών.



