Σε υψηλά επίπεδα παραμένει η κατανάλωση αντιβιοτικών στην Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάστηκαν σε Συνέντευξη Τύπου του Υπουργείου Υγείας και του Π.Ι.Σ. με βάση τα δεδομένα της ΗΔΥΚΑ. Στο επίκεντρο βρέθηκε η αξιολόγηση των μέτρων για τη χορήγησή τους μόνο με ιατρική συνταγή και η ανάγκη ορθολογικής χρήσης τους.



