Οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2026-27 συνεχίζονται σε δύο σημαντικές δομές εκπαίδευσης ενηλίκων στην Αλεξανδρούπολη. Μέχρι τις 30 Ιουνίου συνεχίζονται οι εγγραφές στο Εσπερινό Γυμνάσιο και στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Αλεξανδρούπολης. Δύο εκπαιδευτικές δομές που δίνουν σε ενήλικες τη δυνατότητα να ολοκληρώσουν τη βασική εκπαίδευσή τους και να αποκτήσουν απολυτήριο Γυμνασίου.
Συνδεθείτε με τα Social Media του σταθμού:
Like us on Facebook: / https://www.facebook.com/thrakinet/
Follow us on Instagram: / https://www.instagram.com/thrakinet/
Δείτε όλα τα δελτία ειδήσεων και τις εκπομπές του ThrakiNet στο https://www.thrakinet.tv
Subscribe @thrakinet https://shorturl.at/bBq8a για να έχετε άμεση ενημέρωση για τις νέες εκπομπές και δελτία.
Ειδήσεις, ενημέρωση, γεγονότα, ψυχαγωγία με επίκεντρο τον άνθρωπο!
Με εμβέλεια σε ολόκληρη την Ανατολική #Μακεδονία και #Θράκη.



