Έως 30 Ιουνίου οι εγγραφές σε Εσπερινό Γυμνάσιο και Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας

Δείτε το βίντεο στο YouTube

Οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2026-27 συνεχίζονται σε δύο σημαντικές δομές εκπαίδευσης ενηλίκων στην Αλεξανδρούπολη. Μέχρι τις 30 Ιουνίου συνεχίζονται οι εγγραφές στο Εσπερινό Γυμνάσιο και στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Αλεξανδρούπολης. Δύο εκπαιδευτικές δομές που δίνουν σε ενήλικες τη δυνατότητα να ολοκληρώσουν τη βασική εκπαίδευσή τους και να αποκτήσουν απολυτήριο Γυμνασίου.

Συνδεθείτε με τα Social Media του σταθμού:

Like us on Facebook: / https://www.facebook.com/thrakinet/

Follow us on Instagram: / https://www.instagram.com/thrakinet/

Δείτε όλα τα δελτία ειδήσεων και τις εκπομπές του ThrakiNet στο https://www.thrakinet.tv

Subscribe @thrakinet https://shorturl.at/bBq8a για να έχετε άμεση ενημέρωση για τις νέες εκπομπές και δελτία.

Ειδήσεις, ενημέρωση, γεγονότα, ψυχαγωγία με επίκεντρο τον άνθρωπο!
Με εμβέλεια σε ολόκληρη την Ανατολική #Μακεδονία και #Θράκη.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles