Νέο μέλος στο Δημοτικό Συμβούλιο Αλεξανδρούπολης ο Αριστείδης Χρυσοπουλος

Καθήκοντα δημοτικού συμβούλου Αλεξανδρούπολης ανέλαβε ο Αριστείδης Χρυσόπουλος, ο οποίος ορκίστηκε και εντάχθηκε επίσημα στο Δημοτικό Συμβούλιο, παρουσία του δημάρχου Ιωάννη Ζαμπούκη. Η αλλαγή προέκυψε μετά την παραίτηση του Συμεών Γκουλιαμτζή, στο πλαίσιο της μεταξύ τους συμφωνημένης εναλλαγής έδρας.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 14, 2026

Latest Articles