Το μοναστήρι «Η Παναγία του Έβρου» στη Μάκρη επισκέφθηκε η Κατερίνα Σακελλαροπούλου

Πλήθος πιστών από νωρίς το πρωί, βρέθηκε στην Ιερά γυναικεία Μονή Κοιμήσεως της Θεοτόκου «Η Παναγία του Έβρου», στη Μάκρη, προκειμένου να παρακολουθήσει την θεία λειτουργία. Το μοναστήρι επισκέφθηκε και η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles