Εγκρίθηκε η μελέτη αποκατάστασης για το κτίριο του Γαλλικού Σταθμού Αλεξανδρούπολης

Εγκρίθηκε η αρχιτεκτονική μελέτη αποκατάστασης και επανάχρησης του διατηρητέου κτιρίου του Γαλλικού Σταθμού. Την είδηση γνωστοποίησαν τα μέλη της διαδικτυακής ομάδας «οι Φίλοι του Γαλλικού Σταθμού Αλεξανδρούπολης», και παράλληλα εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την έκβαση της υπόθεσης. Πλέον στην επόμενη φάση θα γίνει η δημοπράτηση του έργου και η εγκατάσταση του εργολάβου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles